rojak,,(lima dlm satu)

blog!!!!!!!cerite nyh da lame tp aq baru terdetik nak tulis la,,maap kan aq yeee,,adla mamat india nyh mase tu rehat kot kt sekolah bape ary bulan ek x iegt la,,tpp 2 mggu lpz la,,aq duduk kt pondok nan eleena pas uw eyna ajak ikhwan,,aq wat don know jela,pas tu ad lagi mamt yg nak datg kt tmpat pondok kte org nyh aq pown x tau la knape msti dy datang ek,,,,umm asalnye dye nak wat homework MATH tp aq kan mcm kampong skit,,x knal daq sekolah sndiri,,ahahha..1st time aq tengok muke mamt nyh ley tahan la,,muke dye ad ala-ala macha MTC,,tp,,dy nyh encm skit la KOT^,6ad lesung pipt paz uw dagu dy trbelahh,,hahaha 1st time aq dpt jmpe laki cam nyh,,hahahhaha,,aq x suke dye tp aq suke tgk uke dye je,,AII???cm mane tu ek,,ehh,,pelik la aq merepek nyh,,hahahha,,mase kt knatin kan aq cari dye tau,,peh x skit xcited plaq an,,bile aq ja dpt dtack dy dok makn kt mane peh x sikit mlnting plaq kan,,ahhahah jap lagi kan,,,ALAMAK!!!!!!!!!!!!!! salah org la siuttt,,,malu~~aq g tgk macha tu wat ap,,ummm kan td aq da ckp muke dy org same,,adoiii,,paz tu,,kan,,x lame kemudian aq dapt berite,,yg sume org tau,,yg mamt ny suke aq,,BAPAK hh!!!!cuakzzz eyh gua,,,q tau la  ko branded tp ko ngn aq jaoh beza der,,hahhahaha,,mase ary sabtu baru-baru nyh!!ahh,,dye chat nan aq kt FB tye sume pasl aq seolah olah nak mntk kpl nan aq,,aq bkn ckp ap tp aq x akan terime punye la,,,,,ahhhh,,,malu,,siape leleki tu,,x perlu la tau,,bia aq n kawan2 aq je yg tau,,,

nak masok topik baru lagi nyh,,ad la,,,kawan aq nyh,,dulu aq bnci gile kt dye,,tp org kate lau bnci nt jd suke,,tengok kan  betol tu,,aq suke kt dyy,,aq tgk kawn2 aq mcm on je,,tp dye nyh x on,,on,,ap citer,,ad daq suspex yg dye yh wat ouna nan kawn aq,,aq tau la ko ad jawatan kt sk,,tp agk2 la der,,bake up la kawn ckit,,citer nyh aq  x tau tau betol ke x,,jgn mara aq plaq lpz nyh yg knon nye aq buat cerite,,aq da ckp awal2 ea,,,cerite nyh aq dgo dari org,,hahahha,,kesian kawan aq,,naseb baek ko kaye,,tp x la kaye mane tuhan lg kaye dari kte semua kan????kpd laki nyh,,luck men,,,<3



                                                                    BOLA,BOLA,BOlA!!!!!!!!!!!GOAL...............




tahniah StK bola Premier,,aq datng support korg n ko,,aq sejak2 nyh mmg suke g sk, sbb nak curi line intrnet,,hahha cam bangz kan????curik line curik gak tp picture x tggal tau,,hhaha biase la gurl,,x boley lari dari,,berangan,,ahhaha,,bola??? syok gak la tgk bola ry tu kt sk,,mule2 aq diam je nak jerit pown malu tp da lame2,,amek kau macam BERUK,,hahhahaha,,seronok gak kan tgk bola tp x ley selalu sbb aq x mnat sbnanye,,ahhah lau stakt nak wat relaease tnsion tu boley la,,hahaha,,mamt pakai jrsy no4 tu,,hati2 ,,tp aq tgk ko,,mcm x maen pown ad,,jarg dapt bola,,tp bile da dapt bola,,fUHH!x sikit hebat kan dy tndang,,hahahaha,,last skali,,STK menang 3,2,,hebat!!!tahniah korg!!!eh ary selase kte jmpe sprti biase,,tp iegt buln nyh da puase so,,jgn macm2 lau,,dose,,nnt kurg pulaq pahale puase oden,,,hang nyh,,,don be noty2,,ok??^,^take care,,



ai,,syioda saye2,,nak jd ap asek g bnda je bile kamu nak stdy nyh??citer ckit,,ummg bnda wat ap je on9 kt  MCD,,laAaa~~mcm x ley on9 kt uma,,aah,,mmg x sbb kt uma x de  intrnet,,haha cc??malz ak kua ruma,,dri kua uma baek teros g bnda,,tp kan,,aq mmg suke mmbazir mnyak dah la duk kt Kahang Barat,,mahal kot,,minyk??umm ap la,,umm,slalu nak on9 kt mcd msti x ley bkk,,mase ary sabtu kemarin ad riky,,aq mntak tolong dye bkkan line intrnt kt ntbook aq,,ummm berkat by bkk,,kan,,,sosmpi skrg senang plaq nak bkk,,tah ap yg dy godeh kt ntbook,,aq nyh,,haha thankz riky,,umm nak citer pasal riky,,ko x ya la nak brselndung nan aq,ala kalau tupai mlpmpat akhrnye jatoh ke tanah juge la,,umm aq da dpt detack,,tp ko malu,,x ya malu la sgt,,dy ok,,,ap tapi....................................,,wat eva!!!!kalau la ko berjaye lmbutkan haty dye,,ko msti kene jage dy baek2tau,,aq tau ko da lme pndam prasaannyh ,,leq ar,,aq paham,,x yala malu sgt nan aq,,walau aq jarg tego ko kt sk,,tp x bmksod aq x kenal ko tau,,ahhahaha,,key riky,,take care,,ko n dye,,2,2..orait???lau korg on,,aq support je,,lau x,,its no komen,,,mybe ad hikmahnye kot,,huhuhuhu



ratu bowling sedunia dimenangi oleh...........yeah!!!!!!!NURUL SAHIDA BINTI ABDUL RAHMAN,,hahhaha,,smalm maen bowlg menang 2,2 game119+101= 220,,peh x caye la seyh slame nyh maem x smpi 70 kot mate aq,,huhuhu bangge,,lawan dgn abag n de geng,,tah kenape abg aq yg sorg nyh rajin pulaq nak bwak aq g maen bowlg 2 game kot,,hhhaah nak tnjuk baik depn gf ke,,btw gf ko cun la daus,,huhuhu kemarin sbtu aq kua nan dayang men bolg sambil aja dye maen skali,, maen satu game x la mene sgt 101 je,,hahha kelaka la dayg aq rase dalm 7 balingan dari 11 dy 7 kali kot masok longkang,,huhu,mcm aq first2 maem laa,hahhahah,,ad mamat uw lagi kelaka,,dala date nan gf dye pas uw maen bwling bola bukn g dpn strike ke kan,,wat bgge GF sikit tp nyh bola nye pegi kbelakang,,???AII??nak pegi mane??aq gelak je,,,maap ye cik saye gelakkan awq,,hhaha,,da la amek bola aq ,,curik,,,,,x malu,,OIII X RETI  NAK CARI BOLA KT BELAKANG KER???ngekk!huish mara nyh,,,,=,=hhaha,,tah la ek aq rase ad tuah pulak smlm,,umm rezki,,tqtq,,toceh!!!!!!!ummm,,btw aq mmg suke maen bwlg,,aq rela men bowlg 10kali dari tgk wang,,yeksss,,x suke,,hahhah,,dalm tu da la sejuk bwat ap nak tkucil ad la nnt,,hahahha,,x pown kite KARAOKE!!!!!hureyyy2222,,,