cinta adamaya

assalmmualaikum.....

td tgok cerite nyh,,baru je kt TV3,,bes!!!!

______________________________________________________

ad org ckp kan...................saye nak jadi cantik macam lisa surihani boley ,,tp kawan dy kate JANGAN!!!!eh=='''??kenape pulak,,,sebab saye takot bile awak dah cantik saye nnt TERJATUH HATI KAT AWAK!!!!hahhah,,>sweetkan???<tp budq tu kate,,xpe la,,nnt bile saye da cantik saye nak cari lelaki macam aeron aziz la,,,macho+hmsem,,hahhaha,,biasenye org cantik dapt lelaki hnsem,,,hhaha ..dan.....nak tau x ap kawan dy ckp,,KALAU MACAM TU BIA SAYE JD AERON AZIZ,,,boley????n dy ckp jugak kalu nk jd aeron aziz dy kne luruskan rmbot dulu,,omg!!!!hahha tp budq tu ckp mane boley awq jadi aeron aziz,,awq kurus....aeron badan dye eh mlz la nk ckp..hahha kawan dy ckp..amboii!!taste tinggi ea,,,hahhahhah..seronokkan???????

STOP!!!!!!!
kbaiiii