hopeless

assalammualikum,,

ok tipu kalu korg x takut result nk kelua kan,,aku yg 6pak je relex..main2 ngan anak sedare,,blom mandi,blom iron bj,blom breakfst,,tp hakikatye aku takot sangat,,aku da hampir patah semangat dah,,aku pown x tau aku asek pike netegive je,,tu la nyh la...haish...

rase nak kelam je dua2 mate aku nyh,tp aku kene terime hakikat jugak keputusan aku NANTI..humm~~~

lagy beberape min je result tu kelua,,HOPELESS.aku dapt keputusan yg baik n yg terbaik,aku x nak hampekan mak bapak aku,aku yakin aku boley buat so??..humm..berserah kepada tuhan je lah,,isyaalah segale doa aku dimakbulkan tuhan,,amin,,,(amin jom ramai2)...

ku berserah,,semoge impian aku kini tercapai..
amin~~