15 FEB 1996

satu ucapan 'selamat tinggal' mampu buatkan kita menangis . satu cerita 'lucu' mampu buatkan kita ketawa . satu tingkah laku seperti 'mengambil berat' mampu buatkan seseorang jatuh cinta . dan saya berharap suatu hari nanti saya mampu membuatkan awak tidak lupa akan saya .

bismillahirahmanirahim . dengan nama Allah yang maha agung lagi maha bijaksana :)



ya allah sesungguhnya dia milik aku kekalkanlah dia padaku . sesungguhnya dia hanya pinjaman buatmu kepada ku maka aku hanya mampu berserah dah bersyukur atas segala nikmatnya .
alhamdulillah dengan tarikh 13/1/2013 2.37am . segala yang aku inginkan dahulu kini sudah menjadi kenyataan . amin :) .

wink wink . lama sieda tak update blog ni . sebenarnya lama dah nak update cuma masa sekarang sangat padat dan sendat . sibuk dengan aktiviti asrama . aktiviti sekolah . sampai blog . facebook . twitter semua terabai . maaf kan sieda . hahaha niat dihati nak cerita pasal birtday hari tu . btw . sieda happy sangat birthday kali ni semua sambut dengan meriah , aku pon tak pernah sambut birthday aku macam ni , terima kasih kepada semua yang wish dekat facebook .tweet . and fone . sieda sayang korang sangat sangat :)

15.FEB.1996. tepat pukul 12 . waiz call tengss sayang . aku happy gila .lepastu biyy aku pulak call tengss atin . tapi sedihnya masa tu aku tenga jalan dekat uptown kl, so aku tak layan sangat fon . kesiannya mereka terasa diri mereka terabai . maafkan sieda .lepastu jalan pon jalan sampai pukul 3pagi . aku janji nak call waiz tp blalalalala . 'sorry sayang'  aku penat sangat masa tu . esoknya pagi tu klong ajak pergi 'time square' kl . kite orang malas naik kereta so kite orang naik train . amek train and kite orang pon jalan jalan sana. banyak benda aku beli barang . beli rantai . baju . selua . wakakakaka . seronok , sampai duit habis pon tak sedar . yang paling seronok kite orang breakfast dekat kanny rogers , ini kali pertama aku makan benda alah tu . uuuuu jakunnya :) .






alhamdulillah seharian jalan dekat dalam TS tu . malam nya waahhh . sangat gembira dapat potong cake . and kawan klong ajak makan makan . tengs aku pon tersangat sangatlah gembira . anyway dapat jam baru . cantik and the most i like its pink colour :)





before kami balik kluang . abang tu ajak breakfast dekat jombali .wahh makan lagi , jyeahh saya gemok , btw teng abang bawak adik naik mercs n jalan jalan . wah wahh seronok nii :)






alhamdulillah . semuanya selesai di KL . hasil terkumpul . wahh banyaknya hadiah saya :D i love you :)


balik sekolah .saya rindu waiz . okeyy cerita baru do you know sebenarnya sieda dah lama tunggu and sayang waiz . dulu apa yang waiz buat dekat sieda , sokeyy sieda faham . sebab 'dia' tapi sekarang waiz sepenuhnya sieda punya , so jangan persia siakan sieda tau . alhamdulillah again sekarang kita .(tet) awak kun saya dan saya sun awak :) please take note of this :) YOU IS MY KUN and I IS YOUR SUN . oh i love you :) . tak kira nak malu apa tapi sieda nak jugak cakap yang sieda sayang waiz .awak bagi saye hadiah . wahhhh saya happy gila . awak hari tu datang rumah sieda sebab wedding kakak sieda mase tu pn saya dah cukup happy . awak salam ayah saya . wahh terharunya sieda :) sieda dapat jumpa ayah dengan ibu waiz masa dekat pejabat pendaftaran hari tu . tapi sieda tak dapat salam ibu waiz , saya mintak maaf . insyaallah one day sieda akan salam dan cium tangan ayah ibu waiz , insyallah :) tapi sieda dah dapat cakap dengan ibu waiz . ibu waiz yang call sieda lagi . haahaha ' cerita antara kita' waiz sieda sayang waiz . waiz kena tahu yang sieda sayang waiz . okeyy bai :*




waiz nanti sieda jaga teddy tu dengan keychain tu baik baik okeyy . tengs waiz . hadiah tu dah cukup besar and buat sieda happy . btw . jumaat tu kalau boleh nak je jumpa lama tapi ada hal . sieda mntak maaf . saya sayang awak :) sayang saaaaayang awak sangat sangat . 
kan sieda cakap sieda jeles tengaok zieqa , dekat fon dia banyak gambar dia denga fadz . semua sweet sangat . lepas tu waiz kata apa ? ' takpa nanti kita pulak amek gamba sesama' .jyahhh sieda suka bergambar , jyahhh sida suka 





owner :
sieda sun 
Daisypath Anniversary tickers