aktiviti saye d'hujung tahun

assalammualaikum


post kali nyh aku cumer nk story pasal aktviti kenangan aku pas PMR jewk,,fuHH!!seronk sgt tahon nyh,macm2 aq tmpuhi,,alhamdulillah sumer yg baik2,tp tahon nyh paling banyak aq menangis meraung pasal lelaki ap seyh,,siape yg buat aq uw mmg shit la,,hahhah,,nyh salh aku g sayg sgt,hhaha,,xpe now,,im single...aq da mule melewei2..STOP!!!!!ready untuk bace post kali nyh oke????

SEKOLAH

PASCA PMR

ad banyak aktvitilah,yg smpat aq snap n story kt sini tu je la yg aku mmpu crite oke..
ad bengkel FOTOGRAFI ngn CEKNEK...seronok,mase nyh cg bagy pelung bwk ntbok n cmera,,aq ap lagy amek ksempatan dalm ksmpitan la on9,,hhahah pdhal xgune pown ntbok mase bgkel uw,gune DSLR yg dy sdiekan..aq??biase la gler camera,,hmpir sume cmera yg ad sume ad pic aku,hahhah..kt album yg dy msokkan kt fb uw mejority pic aku,hahha,,poyo,,mcm aku nyh cantik sgt je nk amek gmba banyak2!!!hhah..dy aja gne photoshop.n buat video,hahhatu jew,,..bye...tekan bawah tau!!!



 mase d suruh buat video sume x nak,tp bile da siap,baru sebok nk belakon,,
3 TES 3 n 3 TES 2

aktivity sukan

sekolah ad buat 2 aktviti:
1.softball(isnin)
2.tarik tali(selasa)
hhaha yg nyh seronok 2,2 aku dapt asok,hahahha..softball aku cpten..tp ahli sume daq ostel,daq kelas aku 3 TES 3 sume x nk masok,aq ap lagi,stakat main niat nk enjoi jek,tbe2 dapt g sparoh akhr,n FINAL!!number ONE!!!!!!(1),tahniah!!!.....





bersama Unit Koko

seminggu nyh fuh muke aku burn giler mule2 mase sukan,,kalinyh teros smbong kt padang (rabu + khamis)lagi la betmbah-tmbh hitam,,hum,,,,,aku KRS nak tau x yang datg bpe org 11 org je lelaki + perempuan ap seyh,,tu hary rabu ,,hari khamis lagy lah 7 org je,,nak ckp ap??rabu akvti masak,,hahha aku masak!!chayok lah,,sedap aspa puji,pengakap puji,lau da puji kire bagos la kan,hahhaa,,khamis mentari kbudayaan,aku buat dikir,aku solo,huh!!mggeletar aku nyanyi,malu!!!!!!!!!naseb baik pian ad cover,haha,dy org buat huh!!HANCUZ!!!!!,,patah haty!!!!!


 bergadoh sbb nak masak aje??,,!!!

gementar rasenye biler aq yg kene srver kt unit koko..


hari k-2 aktvti koko pasca PMR..(seronok gler!!)
hari Q


aq dapt anugerah hary Quality,,tp KRS je sbb dapt g peringkat negery kan hary tu no2.hhaha.bosan gak la,aku dapt sit no 83..tp sbb geng aq x de kt situ aku tka sit ngan raje,aq dok sit no 87.sblah fatin,nasib baik ad iza,snapkan pic kte org,,hary nyh bosan!!!!,,ad dy tman mcs,hahhah




ASRAMA

malam kemilau bintang ASTK 

malam nyh penuh dgn tande tanye,boley ke x??nak ke x nak.takot x takot,haish..aq buat tarian endang,nyh la probnye,,,nk buat smthx msti ikot org ea,aq punye care ,aq nak,peduli ap,,dp alhamdulillah la x de ap2 yg berlaku,semua ok,malm uw cg suroh kumpul kt dewan kol 7.45PM,tp aq late,hhaha,,biasela prmpuan besolek lemzzz,,,nk itu la..nk ini la,,tacap tu la,ini la,,hahaha..nk post la,,macam2,semua bejaln ngan lncar,pndan puji,tp kne ngan jg skit,hahha,whateva,,masok dewan sumer tengok pelik??knape jakon?/hahah,x la aq joke,,:D..mybe sbb kte org b6 je pakai selua,spatotnye mmg dsuroh pakai bj kurung,tp bayangkan endang bj kurung yuk!!!!da la gune lagu korea oh!!!x sesuai!!no!!no!!no!!..tp semuanye bes la,malm tu,,PERFACT!!!..










balik ostel je,mulelah aku n atyn b'projek,hahahhhaha,,sexy2 sekali,:D



                                   

AMARAN!!JANGAN TIRU AKSI INI..!!!!..

camp asrama

sepatotnye hary itu kite org da ad kt rumah macam kawan2 yg lain tp d sebbkan cg yg dsayangi itu suruh kami n pkse g camp yg kene bayar RM25.kne la pergy dgan haty yg berat,cg kate kol 2.30PM da ad kt bas,tp aku late so kne tinggal,naek trip second,huh,:(....dalam bas...

aku,dayang,zieqa,fatin,atyn,je yg kne tggal bas :(

kt sane smpai je kumpul,dapt dom,name dom kte org MELATI,,hahah,,same ngan mne dom kt ASTK lah!!x tau la knape ad la mate yg songel sgt pndang slek gler,,x puas haty ckp ar!!!,,asek sound je,,,tp x pe kte org hormat,,assalmmualikum,,,kt sane aktvty x de la best sgt tp seyes la maen lumpur gler bapak kasot aq x pena koto cam tu,nyh la salh satu fktor aq x suke g camp mane2,,BENCI!!!,,cg kasim buat aktvi yg esh malas nk cter,hye org yg pg je tau btape MALU+SENGSARE buat aktvty tu,,dy suke lah,,hum,,,aq x nk ckp ap,,,tp seronok sbnannye,hahha,,nk balik ad kan hal,,siotla sape x ngaku sarong tgn sape ad dak fom3 n form2 yg kne,alasan sape yg pakai sarong tgn je yg tggal,,ap seyh,x pasal2 x dapt amek gmba,lastnye atyn yg mgaku,tp bukan dy punyer,SHIT lagy kpd org buat salh x ngaku,menyusahkan org,nyh pic giler aq n dayg sblom balik,hahhah,,layan~~~~


dewan makan dy bes sejuk..!!!..

TAMAT~~~~
saye tau anda bosan,,oke!!cerite da habis,,,terima kasih kerana mmbace,,(ad ke org bace),hahahha,,=='''...
kbaiiiii

















Daisypath Anniversary tickers