damm..DAMM...damm!!

assalammualikum

post kLi nyh mood aku marah +++++++ seday sangat..ad org buat aq benci n susah haty kt dy,,(malam tadi) aq dapt mcs cm nyh

dy:seday:(
saye:kenape,jom story2!!!
dy:xpe la..x nak
saye:ala??knape :(
dy: nnt kalau da tibe masenye aku ckp
saye:oke lah
dy:eh!!nampak bulan x??
saye:(aku da mula curiga)..tak???knape
dy:xla aku cari bulan dari td x jmpe
saye:(buat lawak kononnye)bulan lapa cari makanan kot
dy:ai mganjg diri sndri 6pak..
saye:hahha,,knape cari bulan??
dy:aku suke tgok bulan,,setiap hary aku akan tgok bulan..
saye:owh...


(mcs berlarutan...............................)


dy:kalau aku x mcs kau dalam 2 atau3 hary ap kau rase
saye:aq rase sunyi lah,xde org nak buat aku ketawe n x de org nk cal aku sitiap kali dy bangon tido...kenape???
dy:xde ap2 lah..


(mod da mula mengantok)


saye:eh!!nk tido!!k la bai
dy:erm,,k r g lah tido.K gudnite . sory ea kalau aq ad wt salah kt kaw ke ap ke .law pas nyh aq x msc kaw jgn mara tauk nk tengkan fikran lu.P.jgn mcs laki laen lak..rindu ke ap ke ngan aku,hahha,joke..jage diri tau3 ad maslh papae mcs aku.k syg kaw.bye salam..:)
saye:knape nyh??!!
dy:blom tbe masenye ntt da setel aku cter
saye:ok FINE!!!kau jgn mcs aku slagy kau x jujur ngan aku
dy:sory


(bangon pg mcs n mscal masok berlambak!!MAAP ANDA TIDAK DILAYAN)
bye!!!!

 aksi budak dperlakukan
APTB

akupowntaktauapperassanakukatkau
Daisypath Anniversary tickers