mak kate jangan nak bercinta

assalammualaikum

kenape 'title' aku mcm pelik kan???hhaha,,dengar ,la sini..mak siape bagi kalau anak nk bercinta waktu sekolah angkat la kaki..!!

oke..tak ada kene mengene pown,aku da [2 BULAN 7 HARI] baru..tapi kite org mcm...(teetttttttt)...entah x tau knape.aku yg gedik yg suke cari pasal tak tentu mase..kesian dia..aku sebenarnye sayang ,,cakap lha siape x sayang abang dia..dah la baik,selalu mengamalkan nilai2 murni gitu,,,kah,kah,,,..selalu bagi nasihat kat aku,,dia suke aku panggil dy abang sbb mmg betul lha dy abang n aku kan adik,adik yang baru sekolah d tingkatan 4 tuuu,,,,(",). [22.3.2011] nyh dye nak amek result SPM kat sekolah kite,,kite doakan awak okeh,,kite yakin lha awak boley dapt keputusan yg cemrlang,,awak kan abang kite yg ..kite sayang,. 

kite nak cerite hary khamis minggu lepas punye lepas.punye lepas [26.1.2011].kite date.haha..kite jumpe dy sbb kite mmg nak jumpe dy lah,,tp mase tu ramai gila jumpe warga STK kt banda tu,,kantoi,,sudah,,malu lah kite..nasib baik si dia x da waktu kite kantoi tu,,alhamdulillah..mase tu kite x ley lame ayah ad hal..so yg sempat.
  • karaoke [song box.mall]-kite suke nyanyi sampai awak x sempat pegang mike
  • makan-makan [KFC mall]-kite suke kacau awak makan 'awak suap kite'
  • bowling [PRADE]-'awak kalah '66 VS 161'
ps;//kite happy sangat sbb saye dapt gembirekan haty awak sepanjang kite jalan same-same 'saye suke buat lawak' n awak suke ketawe..ianya sangat SWEET..saye suke tengok awak ketawe,,awak look cool...

balik pukul 5petang..mase balik kite emo sbb pasal baju KRS je,,[baju pegawai] carik satu kluang x jumpe yg ad cume kt 'idamanku'..eh siape x emo,,da la pakai wages 2 inci.jalan kaki,wow!!!..kurus!!.hahha..kite kurus,,da geram terus g bustand,,masok bas,,tibe2..kite rase kite rindu kt awak cik AZAM HAKIMI ..kite rase serbesalah sbb mara awak tadi..kite mintak maaf tau..salah silap kita hary tuu..(",)..

 awak saye main bowling 'saya hebat kan??' sbb tu awak kalah,,hua2..

 lepas main bowling kite tggu FATIN FATHIA kt lua berejam..awak curik gamba saye,,tak malu

 kali nyh saye buat aksi gedik.awak ambil lah gamba saye !!!

sebenar nye mase nyh saye EMO sbb cari baju KRS pusing satu banda x jumpe..tp hati tenang bila dapt amek gamba dalam fon awak

hary tu saya heppy dapat gelak mesre bersame awak #alahai toucing..awak saye hapy..mase hary tu,secare tidak disengajakan baju kite same warne hitam..hhahah..kite x plan kan???hhaha,,sweet..saye nak lg,,jom date???,,jgn lupe awak yg belanje,,hahha,,saye kan KEDEKUT..jadi awak la yg layak kelua duit,,hahhaa..ap saye pedulik,,i don care,,..kdekut.kedekut saye nyh,,nyh la org yg awak sayang sangat tu kan,,HAHAHAH..jgn risau awak bukan syok sendri lha,saye pown syg awak jugak,..^^.

# kite tak sweet mcm tu,,tp kita pakai baju same warne macam tu #





FULLSTOP !!
ad mase kite jumpe lagy
bye blog..rindu 'tuan yg comel nyh'
TAU??..!!

Daisypath Anniversary tickers