my baby boo 'barium'

kan saye kate saya RINDU awak...
tak fahham ,lagi ke ???

assalammualaikum..'salam bertouching'..'salam kerinduan'


hye,,dulu aku selalu bersamanye,,tp sekarang dah x lagi,dy da x da 'bukan mati' tp dy da pindah,,almaklumlah budak pandai result PMR pown HEBAT..x mcm aku,,# oke tibe2 rase rendah diri #..humm,,siape tak kenal dengan name 'FATIN FATHIA' pmpuan nyh [HOT] kot,,,,[FAMOUS].kt sekolah dy lah ratu,,atlit..hhaha..sume dy..tp sekarang bukan aku nk puji dy tp aku nk story pasl 'kita' ..walaupown ramai x suke cara kami tp ad kite org kesah janji hidup biar happy..ad lah insan nyh ,,x tau la knap mybe dy mmg x suke kte org sampai b pergi pown kau still sakit kan katy aku x tau ke aku nangis,kau mmg x reti hormat org kan,,x de perasaan,,,aku benci perangai kau,tp aku ttp sayang kau sbb kau mmg layak kne sayg untuk aku..x nak cerite panjang2 nnt kite gaduh,,ok STOP..!!..'fatin fathia' ???..sekarang dy da tak sekolah kt [sekolah tinggi kluang] tu sekarang dy sekolah kt [sekolah menengah sains muar SAMURA]..jaoh kan dgn aku,dan aku sangat rndu dye..tdi dy call aku..
  • pukul 12.51PM [6.2.2011]
  • +60136853559 [public je kowt]
humm..dy x bawak fon,tp aku bsyukur sbb dy still iegt aku,,humm #touching..#cerite..................kat sane tudung kene lipat bawah kesian dy kne atack ngan akk ats sbb lipat tdung tinggi.sbb tu je ap seyh...g trun study pakai kain dalam..kalau aku lah,,pakai kain dalam tp aku x pakai kain kt lua..HAHAHA..ad aku kesah..eh senang citer kt sane peraturan KETAT gler kt SAMURA..aku da lah jenis suke langgar peraturan,,haha,dpan pngawas pnjangkan ap yg patot,,belakang  amek kau semua pendek,,'gangster la konon' PERASAN...hahha..

ps:// PERHATIAN kepada sesiapa yg berniat nak masuk SAMURA hadapilah,,jgn mengeluh tau,,HAHA

sebelum dy 'go to SAMURA' [woo speking]..hahha,,kami date,,hello KAMI oke..dy org sweet..tp malu2..biase la baru-baru..hahha..janji pukul 12 tengah hari tapi si 'fatin fathia' nyh datg kul 1 tengah hari..kesian kawan kite yg tunggu nyh,hhahah,,,.aku datg awal before 12 tgok kawan nyh da tecongok kt 'old taste',haha branded kowt..kte org sengaje order mkanan paling mahal n mnuman paling mahal,tp x habis pown ,,'COVER!!'apabila tgok kawan kite makan dy kelihatan sungguh lapa,,[kesian] hhahaha..da la bawak geng,,bagus aku yg sekarang kne nganjing..hahah..karaoke..biadap dia padam sume lagu yg kite pilih,huhu,,kesabaran separuh daripaa iman,,lpas tu ELLA!!..hhahah..n kte org lari n buat hal sendiri,,dy dtinggalkan, atototo, ,kesian, ,(:,,,mintak maap abang.......(FULLSTOP !!) cerite diberhentikan ^^
# semoga b kekal bersamanya n i doakan u 'bahasa yg pelik'..korg sweet sbnanyer aku jeles!! #

TENGOK lah baju KAMI sama,,'sweet kan' ??

sesi fotografi sblom dy pergi..miss u b.. 

sejak bila 'aspura' sporting nk amek gamba nyh..HAHAHA,,layan~~ 

warga 'aspuri' yg cool..[abaikan muke aku yg bulat]


semuanye berlaku sbb ad  insan yg nk pindah kte org selebrate buat kali terakhir,,humm,,sangat la touching..kite org kt hostel rindu sangat kat korg hope korg x lupe kami,kami yg kat sini,humm,~~..tetase sunyi bile 'b ' aku x de..humm miss kau sangat-sangat..
all the best too:
MISS YOU ALL
tc.iengat kami d STK
terutame aku..(",)


Daisypath Anniversary tickers