second date

KAWAN
saya [sayang]kawan saya
kawan kita sedang berjumpa..[sweet] dan saya sangat jeles @.@..kite nak tp 'dy' jaoh #gdixx!!..awak keje elok2..(intrframe)..saya rindu awak,,nazira,,thanks lots..kau belanje aku banyak sangat hary itu,,aku sayang kau,[T_T] kau mmg comel,setiap gamba yg kau amek kau nampak lagy menyerlah dari aku,,aku sangat jeles...^^..

pss // korang sweet,,dan sangat sweet aku suka dan aku amat menyukakannya..tapi [pendiam] [pemalu] tet!! ..
 [c] COMEL kan ??..nazira

jalan x jaoh mane gamba dah berlambak,,
untunglah~~..
baru kat kereta api...masuk mall [camera] 'MEMORY FULL !!' wtff...>.<
perjalan yang menghiburkan ---> masok wayang [aku TIDUR] 'john carter 3D' untunglah dpat duit free!! nazira berlanja @,@ 

i [LOVE] awak 'kawan saya'



Daisypath Anniversary tickers