a month ago

aku x tau knape n yang aku tau aku rindu kau sangat2....aku x kesah la aku nyh syok sendiri ke ap..tp bagi aku kau kawan yg teristimewa buat aku...kau tahan dengan perangai buruk,hina,keji,gedik aku nyh,..kau prihatin ngan aku... bila aku sedih kau ad,,dan bila aku seronok pown dengan kau,tiap kali kita berada mesti kita besama.aku rindu ngan kau ,aku nak peluk cium kau..aku nak dan aku nak sangat.-sangat....

mesti kau seronok kan kat sane???
aku pown seronok kat sini,,alhamdulillah ad dayang yg buat aku happy dan ad nazira yg buat aku rase nk luahkan perasaan..tp dy org x same ngan kau,,TAK SAMA,...kau jaoh lagi memahami aku..

lepas nyh mesti kau x kan becerita ngan aku kan???
yelah kau akn bercerita pasal kawan baru kau kat sane,,aku akan menagis sbb jelous.. n sbb rindu kat kau,,aku harap cuti nyh aku dpt jumpe kau..aku sangat berharap...

aku sangat merasakan kehilangan tu bila kau x da.aku nampak happy,kecoh,,tp sebenarnye aku sunyi,,tiap kali aku nk buat sesuatu aku akan cari kau,n mase itu la baru aku sadar kau bukan pelajar SEKOLAH TINGGI KLUANG lagi...aku rindu kau,,dan aku rindu kau sangat-sangat..




                                                                                                         
Daisypath Anniversary tickers