love like couple tapi bukan :DD

cerita sebenar  30/5/11 n 6/6/11
bukan lambat tapi sengaja dilambatkan
any way ! assalammualaikum

ehem3.kami bukan PEMBERSIH tetapi kami KAWAN 

perasan aku hary tuh happy sangat. aku dapat jumpa kawan-kawan lame aku xpecial nun hujung pakai shawl kotak-kotak.. tapi date time aku ad salah faham sikit ,so ?? we are not intrsted to touchg2.. alahai !.aku sedih sbnarnye mase tuh. sbb tuh aku tak banyak bergamba dengan dy , n jalan pon bukan dengan dia,, sorry biyy .. i really miss you but i ........... with you !! ..STOPP !! .. okeyh ..continue ,?? enjoi.. have fun.. gila mase tuh aspuri yg ada aku .wanie. nashrah . atie. diyana. athirah.aaina. aida. fatin.n ad dayang but dy balik awal n ad tetamu terhormat datang is nazira mahzan. hha,,actually dy datang dengan aku ,,kite org janji nak jumpe atin tapi ade aspuri nyh ,aku nak join lah,n mase tuh pon aku tak de mood kan. hummm ! . maca biasa kp [bowling] , km [bumper car] tuh je lah yg kite org tau nak pergi ... but its really FUN !! thanks for pieqa,haziqah.n biyy[atin] sudi datang ..

hai kami dorm [teratai] kami sayang mummy dorm kami. ..perasan, !!

adik jamun pukul 10.30am kumpul dekat [bowling]kp ..ad pertandingan pas tuh makan -> terus ke mall [bumper car] cari hadiah _. [bumbung] tukar2 hadiah .. ini lah perancangan dan alhamdulillah semua berjalan dengan lancar .. tengok lah adik-adik aku colourfull !! aku suka ! .. aku kate tema dress ..mereka cantk2 macam aku. ..alahai ? perasan lagy ><.. haha..enjoi ,,tp ad yang malu2 ,,suhaili lah ngade2..kalu kat dorm bukan main num1 kecoh sungguh mulutnya..kat sini alah main auuu cak pulak,,gedik !! . ada kawan aku nyh huh !! DATING ! sumpah jeles ! awk lah kenape cancle last minut ..I HATE YOU ! haha . kalu tak boleh kita .............. ..brrr !! okeh,nothing to be share .. lost idea ..bye ..tengok lah gamba nyh ?? muahahhh !! T.T

i with my biiyy [tapi] sekarang dia ada kawan baru dah.. i miceeuu (Y)

 with love 'TERATAI',  .. muahh !!

hai kawan .. !! >.<








Daisypath Anniversary tickers