heartbeat :)

Assalamualaikum, 'In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful'

"Kadangkala Allah hilangkan mentari kita, kemudian Dia datangkan kita guruh. Puas kita menangis mencari mana mentari kita tadi, rupa-rupanya Dia nak hadiahkan kita pelangi yang indah " 


Kadangkala kita impikan yang sempurna,
tetapi kita lupa sebenarnya kita tak sempurna yang diimpikan.
Kadangkala kita meminta yang terbaik tetapi kita lupa,
sebenarnya kita tak sebaik yang diminta.
Kadangkala kita mahukan keindahan,
tetapi kita lupa,sebenarnya kita tak seindah yang dimahukan.
Bersyukurlah dengan nikmat yang diberi.
ALLAH adalah perkara yang terbaik.
Hikmah yang besar sedang bersembunyi.
di sebalik apa yang kita runguti,
ingatlah..ALLAH itu tidak menzalimi,
 tetapi kita yang menzalimi.

my heartbeatsss so fast and i don know why. hmm mungkin perasaan aku bercampur baur dengan itu dan ini . dah dua minggu cuti sekolah berlalu . macam-macam aku alami dekat rumah yang seba indah ini . rasa sedih , rasa marah , lagi pula rasa rindu terhadap 'lovey dovey' aku kat asrama tuh :') .. aku rindu korang sangat sangat . walaupon aku selalu menyusahkan korang tapi aku masih ada perasan terhadap 'sahabat tuh' yeah , kami 'POKOKGENG' sentiasa bersatu walaupon kami berada dalam apa jua keadaan yang pedih perit mahupon gembira . i love you pokok geng :** .
*kerinduan itu hanya ALLAH yg mengetahui



minggu lepas sempat date dengan busuk aku ni . 'Fatin Fathia & Nazira' , aku anjoi sangat , first time aku dapat hang dengan dia orang dari mata hari nunnn tegak kat langit sampai matahari tenggelam . thanks beb . nak cerita , tak sempat . nak mengadu lagi kan pulak -.-. alamaknya deringan fon lah yang boleh mendengar dan menghantar semua laporan aku dekat mereka ni . thanks lagi sebab sudi jadi radio aku yang tak berapa nak comfortable ni :**
*one day kita jumpa lagi  .'promise'

pokok geng and 11 others

nashrah . wanie . sieda :')

*fifie* dia nak muka dia dekat blog kita -.- #walaupon belom mandi 

form 2 .. ~~tempat aku bercerita .kuikui  :3

deep down in my heart (teratai) '' im ex mummy dorm >.<


from left sieda . fatin fathia . nazira <3 

Hm there's a lot of memoriesss that i cant forget. Much love 


dimple here :')
miss me sieda/syioda saye



Daisypath Anniversary tickers