Hidup Baru , Pengalaman Baru


HI , reader :) lama kan anda tak nampak sieda , actually baru balik plkn . Rasa diri sieda ni sangatlah sibuk lagikan pulak baru dapat result spm ,so sibuk nak buat permohonan itu ini . Sekarang pulak tengah sibuk dengan Lesen Kereta . nak kerja tapi mak pulak keseorangan dekat rumah .Anak buah pulak takda siapa nak jaga , Sieda pon sekarang takda siapa nak bahagiakan .Sejak jadi janda anak satu ni rasa hidup kosong kosong kosong ''najwa latif . awak semua rindu sieda kan ? now im back :)
sebelum sieda terlupa i wish , apa khabar semua :) Sihat ? Dah makan ? Macam mana dengan life korang , mesti makin bahagiakan , Sieda wish yang bahagia tu teruskan dengan kebahagiaan yang anda miliki , tapi yang kurang bahagia macam sieda ni , takpe jangan risau okeyy sebab ini semua ujian dari Yang Maha Kuasa . Ini baru susah dunia belum lagi susah diakhirat kelak .

''Anda tidak boleh mencipta pengalaman , Anda haruslah menghadapinya''

Doakan sieda wahai reader sekalian, walaupun hanya setahun dua bulan dua minggu bersama dia , apa pon yang terjadi sieda tetap kena kuat dan tabah , lupakan buat selama lamanya walaupun payah , berhenti menyayanginya walaupun ianya perit . PLKN banyak membantu sieda , PLKN banyak megubah sieda . Terima Kasih PLKN , walaupun tiga bulan sahaja berada di sana banyak pengalaman dan ilmu yang telahpun diterapkan dalam diri sieda . Kini sieda rasa Seronok,Bangga jadi rakyat Malaysia . ada jugak niat dalam hati nak jadi seorang yang mempertahankan negara , insya allah kan ? Rezeki itu datang bila bila masa , Kita hanyalah perlu bersedia .

Kehidupan yang akan datang ni dimulakan dengan niat yang mendalam . Sieda nak banggakan Mak Abah . nak jadi Perancang Kewangan yang berjaya .nak dapatkan Suami yang SOLEH yang boleh bimbing dan jaga Sieda ke jalan yang benar .Insya allah , amin .Buat masa ni berdoa dan tawakal banyak-banyak . Rasanya tak perlu jadi hipokrit untuk menyenangkan orang lain sebab akhirnya kita sendiri yang disakiti . dan sieda harap kepada awak yang seterusnya bolehla terima Sieda seadanya .

"Jangan sesali apa yang sudah pergi. Jangan tangisi apa yang sudah tiada. Tetapi bangkitlah dan bina kembali apa yang telah hilang dan pergi."

Terima Kasih