8.27pm-9.10pm

assalammuaikum

pelik x title kt atas..ianya berkenaan DATE lagy.!!.hahaha..kalinyh aku yg datg rumah dy,,acececeh,pmpuan datg uma laki nk jadi ap ek,hoh,lntak la,,da sayg ap pown boley lah,!!waktunye???...tu!!!!..nuun kat title..x 6pak ker??hahahha...

sbnanye nk tunjuk yg kite org date kt rumput,,tp x pernah sesame skali buat aksi itu..heheee

ok..STOP!!!..aku datg hohoho,,ad mamt ku uma pakai kain pelekat,,nak ckp ap,,(x kire nk cite jugak)..ok,,tp dy tah la,,bg  saye ianya baik n perfact!!,,hua3...aku datg dtemani oleh kawan aku nyh suzi,tp dy duduk jauh nuuun jaoh kt sane aku nyh nk privsy skit,hahha..biase la hal org cintan cintun..hoho,..rupenye yg pnting sgt tu 'dy nak pinda kluang n mybe jarg balik barat,huh.dy mybe dapt keje kt parkson tu,,aminn,saye doakan awak.:),awak happy saye pown happy..>.<...hahhaa..tu je,n dy cte2la bodo2 tu nyh,,aku pown..aku godeh fon dy..dy godeh fon aku,alamk kantoi pulak pic dy,,malu,sampai aku sujud muke kt rumput uma dy,haaha,,ap seyh aku,,



hahhah,,biase la dgn kerenah aku mcm budak kecik2,hahah..itu sikit ngadu,,kalau x merajuk,,hahaha,,aku baling dy gune sabot kelape,,jahat x?/xpe aku baling dgn penuh rase kasih sayg tau,so,besyukur k,,haahha..aku balik rumput,,jugak!!,,mintak maap awak saye cabot rmpot ruma awak yg cantik tu,,haha..x lame,,dy HALAU aku,hahah,,sbb da malm,,,tau x ..aku tkejut tgok kt mcs dy 'my love'tp tu sbnanye mak dy la,,jeles pown ad gak..,,hahahha,,dy nyh manje sikt ngan mak dy,,mcm aku,comel3..:3....
dy kate kt aku..

  • knape awak datg saye kate x paya kan??(kene mara)
  • saye kne jage awak..awak tu pmpuan,haha (suweet)
  • pmpuan x elok kua malam(ok saye tau)
humm,,n,,cot..cott.cot.citer n aku pown bla..da malam..kla,,awak nite,n nak amek gmba tp gelap giler,hahaha..lain kali je la,k bye,ny cerite semalam..n crite hary nyh menanti,,
kbai..
>.<