jalur lebar ke gelungsur

assalammualikum..

jangan pelik jangan segan dengan title nyh..INI ADALAH BENAR!!..:)..macam biase DATE mnjadi pilihan haty untk dkongsi d sini,hee~~tau kenape jalur lebar ke gelungsur??..sbb kt rumah aku (FELDA KAHANG BARAT).kt belakang jl tu ad taman ,tp sekarang taman da x serupe taman ad gelungsur je,,haha dy tahan sbb dbuat drpd batu,that y la tahan x repot,huhuh,,ok STOP!!..x nak cter pasal tu,,skarg nk cter pasal kami,hua3.

jalur lebar atau singkatan jl

iengat x aku kate aku da jnji nk jmpe dy 2 kali cancle,tapi kali nyh x cancle,hary ini,on!!ok aku happy,,tottt-tot---..kire2 aku datg jl tu dalm pukul 4.40..datg je,,bawak la ntbok,,segale kejadah uw..hahah >jakon<..hohoho..sbnanye mmg aku nk g situ sbb aku nk buat line kt uma aku .abang aku bising sb aku asek maen gune line dy,,,hahha,so sekarang aku da ad line sndirik n kami da x gaduh,,hua2.:)...pendahuluan aku nyh panjang,,er~~~

MASOK!!!..cerite sebenar..hahhah,,
aku sampai je x lame lagy dy sampai,hua2,,aku g daftar name.n dy ajak duduk dalam,x nak la duduk lua malu ad kawan ibu..hahha..nnt kantoi arr dating,hua3..>,<....kt dalam,,huhu,,SUMPAH!!aku mggeletar,mengigil,,tak tau nape haty penuh dgn keglisahan,,takot pown ad gak,hahhaha...aku da la spontan ,,pakai bj dom teratai ,,sua pores n biase free..:)..heehee..kenape ek tiap kali jmpe msti awak pakai bj wane merah n tadi kite date bejanji tp paki bj same kaler x janji MERAH u!!!jangan jeles,ok..cerite2,,toott--tott---..da lame gak,,dy ajak dok lua,aku ikot la,,n tbe2 tgok x de,,rupenye huh !!kau kt belakang!!gelongsur...

hahahahh..da ad kt glungsur tu..aku pown,,duduk,,dy makan jajan,aww!!nak sikit,hahha dy bagy jajan ap tah,,ROTA,x silap,huhuh,,makan,n citer n snap2 gmba curik,,hohoh,,ad budak blutoth gmba dari aku,hohho,,awak malu x ??? ==''.uhhuuh..aku pown mcm biase naik bosan,,mule lah buat perangai cm kanak2 riang..main gelungsur n main awcak-awcak ngan awak,,hahahha..humm agak lucu,n mmg sangat lucu pown,hua2..xlame ayah amek,hahha,!gelabah saye!!sampai x smpat nk ucapkan kate2 pujangge kt awak,,huhu,,x boley bla ayat saye,,>oke malu<..hhah..n balik,,pukul 5.30 petang,,..bye awak...
humm,,itula kisah kami,,n date yg terakhir buat kami pada tahun ini..:'(..:'(

RED LOVE ^^

sekian,,kbai..
ly awak seorang
>.<
Daisypath Anniversary tickers