ALLAH BE THERE

 Seseorang yang berperibadi kuat umpama besi waja semakin dibakar oleh keadaan semakin dititik oleh cabaran hidup semakin teguh dan waja untuk menhadapi hidup
assalamualaikum . may allah always beside me .


bismillahhirrahmanirrahim , patutlah dari semalam sieda rase sedih sangat , rupanya betul satu satu kemalangan menimpa diri sieda .mulanya petang ke malam dan bersambung pula pada pagi ini . ya allah kuatkan lah sieda ya allah sesungguhnya sieda tak mampu menanggung semua ini dengan sendiri .. Sesungguhnya hati orang yang bodoh itu ada di mulutnya tetapi hati orang yang bijaksana ada di hatinya .kawan kawan sieda sayang awak ... doakan sieda kuat (-.-)

masalah aku , biarlah aku yang simpan . tapi masalah kau tolong lah cerita dekat aku , tolonglah sieda merayu ni .. sieda sayang kau sangat sangat . ye ?? sieda tau kau suka pendam tapi jangan la sampai menyusahkan diri kau . sieda tak suka . sieda tak suka menyusahkan orang . sayang .! kau kena kuat . insyaalah kalau kau izinkan aku .aku sentiasa ada dalam hati kau . semoga allah sembuhkan kau .eh kau baca entry aku ni . baca lah , sieda alu alukan . :') .  Hi. kita kawan kan ? kalau kawan kau tak boleh buat sieda sedih . sieda selalu cakap .takpe kita faham sayang' . hakikatnya . subhanallah hanya allah je yang tau hati budi luruh sieda ni . sebenarnya hari ni aku dah janji denga atyn and nazira nak teman tengok breaking dawn , tapi semuanya cancle atas dasar tertentu . ini tambah lagi satu kesedihan pada sieda . sorry beb aku tak dapat teman , btw aku wish kat atyn and nazira enjoi lah korang kat sana . aku tak boleh terlampau gembira sedangkan orang aku aku sayang terlantar kat hospital *mungkin T_T .

untuk kau : sieda nasihatkan jangan lah ikutkan perasaan apabila marah sieda pon naik kusut .layu . takut tau . . sieda berusaha tenangkan kau sayang. insyaalah next week kita jumpa kalau panjang umur . panjang nadi aku berdenyut ni . sieda tak sabar sayang , tapi yang paling penting kesihatan kau tu utama , ingat jangan menyusahkan diri sendiri . tadi abang Im sieda , dia kata .................................................... . sieda terkejut and terus bukak ni .http://storysieda.blogspot.com/. mengadu . sieda tak tau nak luahkan kat sieapa , sayang I LOVE YOU .. may allah always beside you :')

  • assalam dik..ni abg akem..dia tengah menjalani pembedahan..kaki dia termasok kaca mase accdnt,,,tapi dia tak bagitahu..sakit dia melarat..kaca sampai terkene tulang dia :) harap adek doakan pembedahan dia berjaya kay :) assalam


    kan ? bini kau sentiasa comel . aku sentiasa bersedia untuk mencomelkan hati kau sayang  

    Seandainya kita tidak dapat menjadi garam yang dapat menahan daging daripada busuk, janganlah kita menjadi langau yang membusukkan daging *peppsss 



owner (heartMK)
syiodasaye





Daisypath Anniversary tickers