R E M I N D

sesungguhnya aku menyayangimu ,maka bersyukurlah keatas mu atas kesetiaan aku . allah jadikan lelaki untuk menjadi pelengkap wanita . dan allah menjadikan wanita itu adalah bertujuan untuk melengkapi sesebuah hubungan .
assalamualaikum..in the name of ALLAH The Most Gracious and Merciful



video ini yang kau pernah bagi dekat aku . aku bersyukur . alhamdulillah sesungguhnya aku dapat kenal kau . walaupon tak banyak tapi itu dah cukup bagi aku . tujuan aku buat entry kali ni ? entahlah . yang aku mampu cakap cuma allah yang tahu apa yang aku rasakan sekarang ni . kalau aku ada buat salah sokeyy aku mintak maaf . tapi tak terkira la weii salah kau dekat aku . tapi aku diam dan aku masih mampu tersenyum . sebab niat aku memang nak bahagiakan hidup kau . aku tau kau ramai kawan kan ? tak salah dan aku tak pernah halang . maaf aku cuma mampu berdiam . aku tak mampu bersuara sebab rasa sayang yag terlampau mendalam .. dipersilakan eratkan hubungan kau dengan kawan kawan / adik / abang / kakak / kau . dengan fake and real relay tuh . weyy . aku suka lah tengok kau kalau ada relay lain  . suka gila kan ? sampai atin pon dah fadeup layan aduan aku ni . *maaflah aku memang tak reti simpan rahsia sorang sorang . bagi aku sorang aku ni dibahagi dua . maaf sekali lagi :')

lupakan soal ex ? whose your ex ? i don know ??  so i realy realy don know =='' / aku tak nak bangkit kan soal tu sebab aku pon lebih kurang sedikit sebanyak sama dengan kau . . eh tak boleh tahan la weii , tak boleh tahan /// kau tau tak waiz mintak kaple balik dengan aku 'semalam'? kau tau tak ?? woii ! kau tau tak apa aku jawab ?? kau tau tak ?? nak tau tak apa jawapan aku dekat waiz ? woii nak tau tak // sangat mudah dan singkat .........TIDAK ........... maaf aku tak terima waiz lagi sebab kau ?? woi kau dengar tak ?? woii !! baca lah baca ... AKU TAK TERIMA WAIZ sebab kau la weiiiii . bodoh tak aku ? bodohkan ?? dah tau dah aku bodoh ? so?? gelakkan aku .. sila ... dipersilakan ..... aku hargai ketawa kau tu sayang ?? ouchh .. aku call kau sayang / fuckinggg !!! aku tak boleh la . aku tak reti menipu ,, yang aku memang sayang dekat kau .
aku tak terima dia sbb aku nak terima kau ? ada kau perasan tak ?

atin ? eh telinga dia cukup bedesing dengar pasal kau la weii . what ?? kau nak marah aku ? so what ? ada aku kesah ? dulu atin tak suka kau , *TAKE NOTE . lepas tu . dia mula sokong relay aku dengan kau . dia suka tengok aku happy weyy ! tapi sekarang ?? apa kau dah buat sampai atin sendiri cakap macam ni ?
  • what the hell you love him but that sucks guy like fuck ? don be stupid dear .he's not good for you. like i said, Allahsave us the right man, trust me darl.kalau ada jodoh tak ke mana.sure he'll find you back
nazira ? pon sama .. dulu dia suka kau ... sekarang ? weiii kau hancurkan kepercayaan kawan kawan aku dekat kau ? apa ni kalau kau tak sayang aku tolonglah mengaku , tak payah buat aku macam sampai . sial lah , aku ni tak da la hina mana .aku cukup jaga la batas aku dengan lelaki . . woi , tolonglah dengar yang aku sayang kau , kalau kau tak sayang aku ... pleaase lah jujur . sekurang kurangnya tak da la kemana sangat kesedihan aku ..

bagi kau bunga bukan sekuntum kan ? tapi kalau lah aku bunga antara yang dalam ni ? mana kumbangnya ? aku harap kau sudi hinggap 




remind : 
siedakim