never doubt it..Insya Allah




okey.,saya kacau entry tuan punya blog..
sebab saya merasakan tuan blog nie punya masalah keremajaan sejak2 nie..di sini saya cuma ingin menasihatkan anda supaya terima setiap apa yang anda ada sekarang..jangan sesekali menyesali dengan setiap dugaan dan anggaplah ia sebagai satu benda yang baru anda hadapi..percayalah,,suatu ketika dahulu..di mana usia saya sama seperti anda..saya punya rasa kesedihan amatlah mendalam..dan kini akhirnya saya mampu tersenyum kerana mampu hadapi semuanya..saya berjaya lupakan..

bercinta mendewasakan kita ..dan sahabat sangat penting ketika kita remaja..tapi nasihat saya kalau takut dilanda badai..jangan berumah di tepi pantai..

belajarlah rajin-rajin ye !
 anda boleh padam ini sekiranya anda mahu.
Assalamualaikum.




Daisypath Anniversary tickers