ku adamu

Sentiasa berdoa kepada Allah seikhlas hati . sesungguhnya Allah Maha Mendengar doa seorang hambanya yang mengharapkan kasih sayangnya . assalamualaikum pembaca blogger yang dikasihi sekalian


Jangan bersedih dengan seseorang yang telah menyakiti hati kita . simpanlah air mata itu buat bekalan untuk menginsafi diri kepada Allah .


Ya Allah
kuadkanlah aku sesungguhnya aku seorang insan yang lemah
 ameeeeennn 
tiada apa yang ingin dicerita
cuma hari ni hari yang cukup menyedihkan 
sieda kuadkan diri kuadkan semangat kuadkan mata
dari mengalirkan air yang tak sepatutnya keluar

yeahhh . perasaan aku mula kacau bilau hanya disebabkan satu benda yang kecil tapi cukup memberi penyesalan yang mendalam . Ya Allah bantulah hambamu mencari keredhaan mu . nak tanya lah . apa perasaan korang kalau orang yang korang sayang tak hargai apa yang korang buad ? semestinya sedih . hmmm tak tahu kenapa tapi hari ni memang terasa sangat perbuatan dia tuh . kenapa tah . mungkin dia terlampau penat + sibuk sampai sieda sendiri yang terpaksa menanggung semua ni . kalau sekali dua mungkin boleh diterima tapi kalau berkali kali ? tak tahu nak kata apa lagi kalau kita cakap ada je orang nak dengar kan . yelah sieda bukan darah daging dia , so tak perlu dengar kot #rasanya 

Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adamu Tuhan

Nota Hati : macam macam perasaan sekarang . Especially masa solat tadi . tak sangka lepas mak datang bagi zikir rejab tiba tiba terus terjatuh air mata dia atas tikar sejadah . bila toleh kekanan mak mula melangkah kaki ke luar bilik . Ya Allahhu Ya Rabbi kenapa sieda tak kuad sangat . perlu ke sampai macam tu sekali . Tapi yang pastinya walau apapun yang terjadi sieda tetap bersabar dan tetap kuad . Senyuman melimpari ahli keluarga ketika berbicara sedangkan hati sendiri . ma sya allah . Dengan aturan hidup yang cukup indah sieda harus bersyukur . Terima kasih ya Allah memberikan semangat dan nyawa untuk sieda terus bernafas di muka bumi ini

Syukran Jazilan  rujukan aien & lirik adamu